fredag 27. mai 2011

Kan kalle det generalprøve...

Hallo, det er fredag nok en gang!
Ser at jeg har hyppig bloggbesøk fra Tyskland, det er gøy. Men, hvem er dere, det lurer jeg veldig på....

Jeg har en venninne som har gjort seg bemerket på bloggen ved flere anledninger. Nå nærmer det seg snart den store dagen, og hun har gitt meg i oppgave å hjelpe til med blomsterarrangementene. (Blomsterarrangementer, det hørtes svinaktig flott ut, ikke sant?)
 
Jeg tok utfordringen på strak arm. Det skal sies at damen viste nøyaktig hvordan det skulle se ut, så jeg behøvde ikke være mye i tvil om hva, eller hvordan jeg skulle arrangere blomstene.
 
Fant det sikrest å øve litt på forhånd, dermed fikk jeg nypyntet spisestue før helgen! Fargene jeg øvde meg med, er ikke de samme som vil bli benyttet på den store dagen. Noen overraskelser må det jo være!
 
Det var slett ikke vanskelig å få til, med litt blomstertråd, bindes buketten trygt, før jeg pyntet med silkebånd.
God helg! Lag noe godt å spise til kvelden, kos deg, enten du skal tilbringe kvelden alene eller i selskap med andre.

1 kommentar:

  1. Tenk at jeg leser husmorblogg og blir glad og rørt:)
    Kjempefin blogg, - har skummet meg litt igjennom... Sett mest på bilder osv.

    Vil bare takke for en ressurs du er for korpset! Og håper vi får nytte av dine evner og kundskaper, og ikke minst gode motto og humør i lang tid fremover! Flaks at Tanja ikke er såååå stor enda! Bare stor, mener jeg!

    Så bilder av de fine muffinsene. Jeg var litt lei meg. Jeg rakk ikke å spise min før den var ryddet av scenen.... Jeg hadde satt den fremst på scenen, slik at jeg kunne spise den da jeg hadde tid... antagelig var det ikke noe av det.... Borte ble den. Håper den ikke ble kastet, men at noen andre koste seg med den!

    Tone og jeg er såå stolte over alle i korpset, både små, store og voksne!(Voksne er en egen kategori, siden det er så mange små av oss der...)

    Det var egentlig bare TAKK! jeg skulle skrive!
    mvh
    Ante Skaug

    SvarSlett