fredag 6. mai 2011

Hva skal til?

Du verden så fort som ukene går. Kjenner du det på samme måten? Vips, så er det fredag og helg igjen.
Som forholsvis fersk blogger, lurer jeg på hva som skal til for å få nye lesere? Ikke er jeg kjendis, ikke er jeg mye ute og reiser og ikke har jeg et hjem, som mathcer interiørbloggerenes.
Jeg ser at når gode venninner driver litt reklame på facebook, titter nye lesere innom. Det syns jeg er veldig artig, så fortsett med det!
Er det litt GaleMathias å legge ut bilder av mine siste innkjøp? Vel, nå er det gjort...Skal du ha nytt undertøy eller bikini, bør du besøke undertøysbutikken Change. Der får du god service, de hjelper deg med å finne rett størrelse og fasong. For oss damer som er godt forspent, for å si det sånn, er det ikke alltid like lett å finne undertøy. Det er ikke særlig flatterende å gå rundt med for liten BH. Da ser det ut som man har to sett med pupper, ett over og ett under BH-kanten. Det slipper du, hvis du handler hos Change, tror de har alt fra A-J cup.
Puddersosa undertøysett falt  i god smak hos meg, mykeste bomull og pen blonde, avgjorde saken. Har lenge ønsket meg rød bikini, og nå fant jeg en. Til sommeren blir jeg lett synlig på stranda, med rød bikini og stråhatt!
 
Jeg elsker denne sangen av Michael Buble. Han synger omtrent like sensuelt, som det fineste undertøy føles mot huden. Det skader ikke at storbandmusikk virkelig får det til å svinge! Jeg mener ikke å oppfordre til utroskap, men sangens litt forbudte tema, får frem en sårhet som gjør melodien god å lytte til. 
God helg, nyt at det har blitt grønt, og at kveldene stadig bir lengre.

1 kommentar:

  1. Dette var lekkert og oppfordrer virkelig til ..."løp og kjøp" for min del. Etter en lang vinter trenger min undertøyskuff en sår opprydding, så det er stor sjangse for at det blir pudderrosa på meg også kjære H :-)

    SvarSlett