torsdag 19. mai 2011

Passion for fashion

Hei på deg! Håper det står bra til, at du har sovet godt, fått din morgenkaffe, sluppet unna den verste rushtrafikken, og er godt i gang med nok en vanlig arbeidsdag. Det er hverdager det er flest av, så det er viktig å stoppe opp, for å kjenne etter hva det er som gjør deg glad og fornøyd. 
For meg, er det viktig at de jeg bryr meg om har det godt og trives med det de holder på med. 
Sender mange varme tanker til korporalen vår, som er på vei til Military totoo i Malmø; Håper du får en fin tur!
Må bare vise frem noen fler rosa innkjøp. Rosa stoffveske og kjole, begge deler er selvfølgelig fra Noa Noa, mitt favorittmerke denne våren. Vesken er passe stor, og jeg får akkurat plass til det jeg trenger å ha med meg. Har desverre glemt å legge lommeboken i den to ganger allerede, det er abre med å bruke flere vesker samtidig. Kjolen har noen søte broderier nederst på den rutete borden, og en pen blonde i halskanten. På ryggen har den en artig snøring, som er med på å gi kjolen fasong. 
 
Er ikke den lille vannkannen søt? Den malte jeg når jeg var 13 år gammel. Som med mange andre ting jeg har laget oppgjennom årene, ga jeg den bort. Så døde den gamle filletanten for ikke så lenge siden, og nå har jeg fått vannkannen tilbake. Veldig omteksomt, på den måten ble det jeg som til slutt fikk gaven. Den brakte med seg minner fra min produktive ungdomstid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar