fredag 1. april 2011

Jeg ønsker meg april

 

Sa en kjent norsk dikter. Pass samtidig på at du ikke blir grundig lurt i dag. For det er noe som heter .... aprilsnar som ingen tanker har!

Bildet i dag er tatt med som en hilsen til tyrkiske venner, med en stor takk for deres gjestfrihet under F´s Istanbul besøk sist uke. Dette håndkle er laget av fruen i huset, som en gave til meg. Hun har sikkert kost seg veldig ved symaskinen sin!

Jeg syns jeg måtte kjøpe noen roser som sto i stil til fotograferingen. Det lille søte Swarovski speilet var også en gave til meg. Sønnen i huset giftet seg sist høst, da fikk alle 300 gjestene et likedan speil i gave, som et minne fra bryllupet.


På fredager pleier jeg å gjøre jeg rent her hjemme, slik at det skal se pent og ryddig ut til helgen. Da liker jeg å høre på litt musikk som får meg i det rette humøret. Jennifer Lopez nye sang ; On the floor, er absolutt en favoritt. Kan tenke meg at jeg er litt av et syn der jeg "shaker" rundt i stua med støvkost og min beste venn, støvsugeren. Hva er din favoritt vaske-danse låt?

God helg til alle dere som har begynt å lese bloggen min!

2 kommentarer:

  1. Her i huset skal det desverre mer enn en en liten støvkost til for å jage alle hybelkaninene på dør. Kanskje det å spille vaskesangen din, ha verandadøren åpen og stereoen på full guffe slik at høytalerene vibrerer vil blåse dem ut av mitt hus? Da må jeg imidlertid få orden på denne pc først for heller ikke denne gang får jeg spillt av sangen din, men det er helt sikkert ikke din feil. Får ringe helpdesk !!

    SvarSlett
  2. Helpdesk må kontaktes umiddelbart! Linken virker!!

    SvarSlett