onsdag 13. april 2011

Hårfin på en onsdag

Jeg liker fine hårspenner! Akkurat som jeg likte fine knapper og glansbilder, da jeg var liten jente. Jeg går og steller håret mitt hos en veldig søt frisør, som heter Heidi. Hun driver salongen Hair Lounge på Hasle torg. Det var litt fri reklame for henne, men det er helt ok. Hun er kjempedyktig syns jeg, kommer med råd, lytter til kundenes ønsker og gjør veldig godt frisørarbeid. Hun selger masse fint til å ha i håret, og jeg lar meg selvfølgelig friste. Må innrømme at den nydelige hvite hårbøylen av fjær, har ligget mest til pynt. Men hvem vet, plutselig er anledningen der, og da blir jeg nok lekker... Min flotte S, har lånt den en gang hun skulle på musical i London, så litt nytte har den gjort.

Spennene og hårbåndene brukes flittig. Jeg er spesielt glad i den lille beige spennen og hårbåndet med sølvstener. Å stelle seg litt på håret tar ikke mye tid, og det er moro å kunne smile til seg selv i speilet med pent "bling" i håret!
Nå reiser jeg til Sandefjord i viktig ærend, skal besøke min mamma og søstre, det gleder jeg meg til. Har med meg koffert med 6 duker og 36 servietter i damask, som skal lånes bort til niesen våres konfirmasjon. Med meg hjem får jeg Rondastakk, som skal taes inn til min søte T.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar