onsdag 29. juni 2011

Ikke alt er sort / hvitt!


Sitter her og skriver, mens Color Fantasy glir forbi. Her hos oss er det orkesterplass til alt liv på sjøen. I går trodde vi at vi så Kongeskipet, men så tok vi feil. Når vi fikk hentet kikkerten, og tittet bedre etter så vi at skipet het Grace. Noe vi helt sikkert så, når vi var ute på tur i går, var rev! Heretter må vi alltid ha med fotoapperat.
Jeg hadde bestemt meg for å starte med å håndquilte på min sommerlige duk, og det skal jeg også gjøre. Det er bare det, at i posten kom det et mønster fra min favoritt quiltebutikk. Det mønsteret ble med på hytta sammen med stoff og sort tråd. Jeg klarte ikke å motstå fristelsen, den ble for stor. Dermed har duken blitt lagt litt på vent, mens jeg syr stichery fra Bird Brain design. Besøk hennes blogg ved å trykke her.
Ble fascinert av disse søte motivene i black work. Er spent på om jeg finner like flotte sorte rammer. En annen ting er at jeg må finne et annet ordtak enn; Bless our home. Det er ikke helt meg. Kom gjerne med forslag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar