fredag 3. juni 2011

Sommerlig quilt, dag 3

Så har jeg sydd litt mer på quilten min. Tre rader har blitt ferdig i kveld. Skal jeg fullføre mitt prosjekt, kan jeg ikke hoppe over en dag ved symaskinen, allerede tredje dagen! Syrommet ble uventet beleiret av fenriken, som kom på overaskende permisjon i går kveld. Kunne nesten ikke sette meg ned å dure av gårde på symaskinen klokka seks om morgenen, med han sovende i samme rom. Syrommet var jo engang gutterommet...
Oi, oi for et nydelig sommervær vi har hatt i dag. Middag med hele familien ble inntatt på terrassen. Ordentlig koselig var det, med alle syv rundt bordet. Jeg serverte spareribs med calslow, oppskrift følger kanskje en av dagene.
Nå er F og F ute og øvelseskjører for første gang. Det blir nok noen kenguruhopp, kan jeg tenke meg... Spennende å høre hvordan det gikk når de kommer hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar