tirsdag 30. desember 2014

Ut på tur!


Årets nest siste dag!
Det var nesten litt trolsk stemning når vi var ute i formiddag.
Sola skinte og det var seks kuldegrader fra morgenen av, men utover formiddagen kom tåka 
sigende.
Vi hadde en flott aketur jentene mine og jeg. Vel, for å være nøyaktig, det var jentene som akte. Jeg sto å ropte pass opp i bakken, og huiet fra sidelinjen.
Ikke at jeg er for gammel for en aketur, men med mottatt dato for brokkoperasjon i slutten av januar, tar jeg ingen sjanser.


I det 2014 startet lovte jeg meg selv at året jeg fylte 50, skulle bli et år hvor jeg skulle ta ekstra godt vare på meg selv. Jeg har stort sett holdt det jeg lovte. Jeg har spist sunt og vært mer fysisk aktiv enn tidligere år.
Håper at jeg kan komme raskt i gang med trening igjen etter operasjonen, for jeg har trives så godt med min nye livsstil.
Selvfølgelig har jeg kost meg mer enn jeg strengt tatt burde i desember.
Men, det er ikke hva man spiser mellom desember til januar, men januar til desember man legger på seg av!

Nyttårsforsett?
Ja, det har jeg nok alltid!
Januar er tiden for blanke ark og nye muligheter!

Ha en flott feiring i morgen, så sees vi på nyåret.
Jeg må ut å kjøpe popkorn. Mitt lille barnebarn minner meg stadig om at det er nyttårsaften og fest, - og da må bestemor ha popkorn!

4 kommentarer:

  1. Godt at du tar vare på deg selv Hanne, og spesielt mot operasjonen. Min mann skal operere brakk 7. januar. Han er ikke flink til passe på seg selv så jeg får passe på. Han er for flink til å hjelpe andre og ikke tenke på seg selv. Nyttårsforsetter har jeg aldri hatt. Men ikke domt å ha slike du har. Godt nytt år til deg og dine.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ønsker mannen din lykke til og god bedring! Alt godt til deg for det nye året, og takk for alle kommentarer igjenom 2014! Setter stor pris på å følge bloggen din også.

      Slett
  2. Å følge en livsstil som man trives med er gull verdt, så det er bare å fortsette så lenge det gir deg noe godt og meningsfylt.

    Ønsker deg alt godt i det nye året.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for godord! Selv om jeg trives med min nye stil er det viktig å holde på motivasjonen, gi meg selv nye muligheter og medlidenhet de dagene som går litt på tryne. Det er egentlig det som er viktig for oss alle; Å være sin egen beste venn!

      Slett