fredag 19. desember 2014

Ha det på badet!

 

God fredag ettermiddag!
Det er helg, og kanskje tid for litt ekstra stell på badet?
Mener ikke rundvask av badet. Nei, litt egentid for oss husmødre, som samvittighetsfullt handler inn gaver og mat og steller i stand til jul. Det er det jeg har i tankene. 


Heng opp skilt hvor du annonserer at badet er opptatt en times tid. Sett på litt julemusikk, tenn lys og gi deg selv en minispaopplevelse. 
Selv om jeg tar tyrkisk hamam ganske regelmessig, er det godt med en kropps-skrubb i dusjen før jeg smører meg med fuktighetskrem. Spesielt huden på leggene har en tendens til å bli tørr nå vinterstid.


Jeg liker godt hårprodukter med oil of morocco. I tillegg til at de lukter av luksus, syns jeg de motvirker at håret blir tørt og bruset og samtidig tar vare på mitt fargede hår.
Spesielt fornøyd er jeg med stylingproduktet, som beskytter mot varme og gir volum til skulderlangt hår. 
I morgen kommer jeg til å stå litt tidlig opp, for me-time på badet! 
Så bærer det av sted for å finne et pent juletre. 
Ha en fin kveld! - Og heia de norske håndballjentene!!



4 kommentarer:

  1. Det hørtes helt vidunderlig ut med egenspa... Jeg har Elen på overnatting så det blir litt vanskelig med egenpleie. Det får bli i romjulen kanskje. Ha en flott helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Besøk er også veldig koselig!
      Ser du har falt ut av bloggrollen min under min "julepynting". Det skal rettes på snarest!

      Slett
  2. Jeg bruker de samme hårproduktene. Juletre er innkjøpt.mskal pyntes søndag eller mandag. En tur i Opraen i morgen før å høre på solistenes julekonsert. Gleder meg. Spennende håndballkamp.

    SvarSlett
  3. Ha en fin tur i Operaen i morgen!
    Fryktelig spennende kamp!

    SvarSlett