søndag 17. juli 2016

Søndagssysler


Gammelt og nytt design!
Pledd og sommergenser i skjønn forening.
På terrassen i dag har jeg pyntet opp med slumrepleddet og brikken, som det snart kommer mønster på i Familiens nye strikkebok.
22. august vil boken være i salg, fem av sidene vil være med mønster og bilder av mine sommerputer, pledd, brikker og tevarmer. 


I dag har jeg brukt formiddagen til å gå igjennom mønsteret på mitt sommerlige genserdesign.
Jeg etterlyste teststrikker i forrige blogginnlegg, og har kommet i kontakt med en erfaren strikkerske som vil lage modellen i str. M/L. Gleder meg til å samarbeide med henne, er spent på om genseren hennes får andre farger og håper hun vil like å strikke den.
Dersom det er noen som kunne tenke seg å teststrikke genseren i L/XL, er det fremdeles mulig å ta kontakt med meg.


Livet på terrassen har blitt ekstra skjønt denne uken.Vi har vært så gale at vi har fått oss boblebad, luksus for strikkeskuldre!
Dermed vet du hvor du finner meg etter klokka åtte i kveld...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar