lørdag 23. juli 2016

Frost, midt på sommeren


God sommer alle sammen!
Ikke få sjokk over ullvotter midt i sommervarmen...
Viste for en tid tilbake bilder av votteprosjektet mitt, og skrev at dette ville by på spennende muligheter.
Vottene har fått navnet Frost - en strikket polvott. Og det er nettopp det det er, en skikkelig god varm vott, med ull-lugger strikket inn i et lusemønster. 



Med disse vottene, blir det kurs og work-shops utover høsten. Første kurs er allerede 1. august, så skal jeg besøke strikkeklubben til Nordea i september, før det blir workshop på strikkefestivalen Familien arrangerer i slutten av oktober. Litt mer er også på trappene, men får ta en ting ad gangen.  Jeg syns selvfølgelig alt dette er veldig morsomt, siden jeg er veldig stolt av Frost vottene mine. Innimellom alt annet som skjer, har jeg skrevet mønster og fått laget materialpakker. Enn så lenge kommer pakkene i to fargevarianter, muldvarpbrun og rødt, men det er kjøpt og bestilt sort garn også.


Dersom du vil vite mer om vottene mine eller gå på kurs, er det bare å ta kontakt med meg.
Jeg kan garantere at man ikke kommer til å fryse med et par Frost votter på hendene når vinteren kommer!

Tenk, i dag er eldste datteren vår 30-år! Hipp- hurra for Siri! Hele familien skal ut å feire henne senere i ettermiddag med konsert og middag.

Som sagt, fortsatt god sommer til alle sammen, lover at neste innlegg ikke skal handle om votter og sne.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar