fredag 11. november 2011

Høstens favorittkjole

 


Hallo, deilige fredag- nå er det helg!
Vel, vel, det blir dårlig med late dager denne helgen, for korpset vårt skal ha loppemarked.
Jeg føler jeg er en skikkelig traver i faget, for med 4 barn har det blitt noen lopper oppigjennom årene.
Egentlig er dette veldig hyggelig dugnadsarbeid. Barn og voksne jobber sammen for å tjene inn penger til drift av korpset. 
Kjole er neppe riktig antrekk, når jeg skal stå og smøre rundstykker til en stor arbeidsgjeng senere i ettermiddag. Men, ellers liker jeg veldig godt å bruke skjørt eller kjole. 
Dagens antrekk har raskt rukket å bli en av høstens favoritter. 
I dag har jeg langermet sort genser inni og matchende strømper. Den lille brosjen med sorte strutsefjær, kan også brukes som spenne i håret. Sort neglelakk fra OPI hører med til mitt grå/sorte antrekk. Kjolen kommer fra Noa Noa.


Klemmer og ønske om en god helg til alle. H

3 kommentarer:

  1. javisst e helgen skön :)
    å missa nu inte....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    De e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  2. Du är jättefin i klänningen! En sådan skulle jag också gärna vilja ha. KRAM Helena

    SvarSlett
  3. Tack för din rara kommentar hos tre tanter, en mycket fin klänning du har på dig. Välkommen åter.

    Lägger dig i vår blogglista.

    Tant Gredelin

    SvarSlett