søndag 20. november 2011

Litt lenger på babyquilten


I dag har jeg vært tidlig oppe og sydd bakstykke på alle de små lommene, som skal bli dekorasjonen på den lille babyquilten jeg holder på med.
Nå må  jeg være flink å sy små pene sting, for å lukke igjen åpningene det ble når jeg satte på bakstykkene.


Rosa sokker ble det, siden babyquilten er til  ei babytulle.



Tre søte sauer, med blå øyne. Tenk å være sau å kunne beite på en sommerfugleng.


En babyquilt må selvfølgelig ha med en god og koselig teddybjørn.



Måne og sol, natt og dag. Koselige motiv som minner meg om en barnesang, mine barn sang da de var små.



Og så måtte selvfølgelig den lille kaninen bli brun, siden Knerten i Rabbitgarden er brun han også.




At hjerte symboliserer kjærlighet, er noe alle vet. Og at mitt hjerte vil banke ekstra sterkt for henne, som skal få dette teppet er helt sikkert.
Drømmebarn, og vårt første barnebarn. Vi er mange som venter med spenning på underet som skal skje i  januar.

1 kommentar:

  1. Åhh, gleder meg til å se det ferdige resultatet. :-)) Det ser flott ut, så langt. Det er så utrolig moro å sy til de små, - samtidig som man mimrer over barndommen til egne unger. Jeg sydde masse til mine unger og har tatt vare på en del av det sånn at mitt lille barnebarn nå kan bruke det. Gjett om det er stor stas å ha onkels jakke på seg! :-))

    SvarSlett