tirsdag 15. november 2011

Matlei?



God Morgen, det har rukket å bli tirsdag!
I dag må jeg drive litt gratisreklame for bladet tara smak
Hvis du er som meg, trenger du litt påfyll og inspirasjon for å finne på noe nytt og velsmakende å ha til middag.
Hver familie har sine klassikere som alltid er sikre vinnere å servere til middag. Men, noen ganger får vi alle lyst til å prøve noe nytt. 
Kanskje det er spesielt viktig for oss, som har ansvar for å handle inn og lage middag, å fornye menyen med jevne mellomrom.-For å unngå å bli helt matlei. 



På min nærbutikk, er de veldig flinke til å vise frem de nyeste utgavene av matbladene, som er i handelen. De står rett ved kassa, og lyser fristende med sine lekre forsidebilder. 
Jeg har kjøpt tara smak flere ganger i år og er veldig imponert. 
Det er mange flotte reportasjer og selvfølgelig mange gode oppskrifter. Denne siste utgaven har så mange fristende middagsoppskrifter, at jeg nesten har lyst til å prøve dem alle sammen. 
I dag skal jeg servere Bucatini med laks og stracchino. Hørtes ikke det flott ut? Bucatini er en type pasta, formet som hule rør på lengde med vanlig spagetti, stracchino er en italiensk ost, som kan minne litt om mozzarella. Så dette er ikke helt ukjent- Laks med pasta. 
Hva skal du ha til middag i dag? 
Uansett hva det blir;
Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar