mandag 7. november 2011

Min one night stand


Ny uke for oss alle, ta i mot hva dagene har å by på!


Jeg hadde blitt forespeilet, at dette skulle være en affære som var unnagjort på en aften. Men, for meg ble det en rosa drøm, som strakk seg over to kvelder. 
Mulig daten startet litt sent lørdagskvelden, men jeg slapp ikke unna huslige sysler før ved ni-tiden.
Hva det er jeg snakker om? 




Jo, jeg har vært utro mot mine nissesokker. 
Klarte ikke å motstå fristelsen det var med et nytt strikketøy. Det skulle være en engangs-greie, så skulle jeg fortsette mitt forhold i rødt, hvitt og grått. 




Jeg hadde det ordentlig moro, koste meg til langt ut i de sene nattetimer. 
Men, til slutt måtte jeg innse; Det er en dag i morgen!
Vi møttes vi igjen i går kveld også, bare sånn at jeg fikk avsluttet mitt nye bekjentskap på en ordentlig måte. 
Jeg var fornøyd med meg selv, når jeg gikk å la meg. Nå kunne jeg legge helgens utskeielse bak meg og fortsette med mitt vante liv. 




Når jeg våknet i dag morges, kjente jeg en farlig tanke i hodet mitt.
Jeg ville mer! 
Det hadde vært deilig med litt forandring i hverdagen. Selv om garn er garn, var dette med ny farge, mye tykkere og helt annerledes mønster. 
Så jeg fortsetter mine eskapader noen dager. Til kvelden venter et nytt eventyr på meg, denne gang i lyseblått!




Så får jeg håpe jeg ikke sitter der på lillejulaften, med skjegget i postkassen, angrende på at jeg ikke prioriterte min faste partner denne høsten.
Jeg er ikke mer sjenert av hva jeg har bedrevet, enn at jeg legger ut bilder i all offentlighet. 




Hva syns du, kan du forstå at jeg lot meg friste?  Jeg er jo bare en helt vanlig dame jeg også...

4 kommentarer:

  1. Du blir nok lett tilgitt for dette lille sidespranget kjære H , men jeg ble fryktelig nysjerrig på hva som ble resultatet av dine nattlige utskeielser ...ser bare noe lekkert rosa med fletter, men til hvilken kroppsdel har du strikket denne gang mon tro...ja det sier historien ingenting om !! Mandagshilsen fra KathrineR

    SvarSlett
  2. Well my dear friend!
    Since it’s soon X-mas, and I have little girls reading my blogg, I have to be a little careful with what I write. But I have knitted a shrug.

    SvarSlett
  3. Åhh, så ljuvliga sockor...dom rosa blev jag helt kär i! Vad flitig du har varit. KRAM Helena

    SvarSlett
  4. Som liten fikk jeg ofte høre ordtaket "små gryter har store ører" ....og nå også tydeligvis store øyneog internett tilgang...får håpe at engelskunnskapene til frøkna også er like dårlige som mine når det gjelder strikke terminologi...måtte slå opp i ordboken og har nå inkludert ett nytt ord i mitt vokabular .
    Ha en strålende aften...hilsen KathrineR

    SvarSlett