onsdag 22. april 2015

Vårsko



Lett på foten
med boyfriend shoes.
Det måtte bli noe annet enn sorte sko denne våren. Valget falt på disse cognacfargede snøreskoene. Smarte spasersko med utrolig god passform. Jeg har gått flere turer i nye sko uten antydning til gnagsår. 



Har funnet frem min semskede skinnjakke, og synes det er så deilig å kunne ta en pause fra dunjakke og vinterkåpa. Jakka fungerer like fint til skjørt som til bukser, men til møtet i dag er det jeans som gjelder.



Det er så deilig å være ute i det nydelige vårværet. Håper det vil vare lenge, for nå er livet herlig!

3 kommentarer:

  1. Ja takk til flere varme fine dager...

    SvarSlett
  2. Å Hanne, lik disse skoene prøvde jeg i Gøteborg for to uker siden. De hadde ikke min størrelse. Nå holder vi på med oppussing og jag har ikke vært ute å sett på sko her hjemme. Trenger virkelig vårsko jeg også. Fin farge på dine.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kjøpte mine sko på DNA, men så nesten prikk like på Bianco til samme pris.

      Slett