tirsdag 9. desember 2014

Gløgg, pepperkaker og blåskimmelost

 

Så godt det smakte!
Noen bilder fra i går kveld.
Istedet for te og knekkebrød, ble det gløgg og pepperkaker til kvelds.
Må virkelig anbefale å prøve eple og plommegløgg. Den smakte perfekt sammen med pepperkake og blåskimmelost.


Vi koser oss som best vi kan, disse ukene før jul. 
Ikke alt som går under karakteristikken lavkarbo, men jeg syns det må være lov å ta et skritt til siden av og til. 



Er du i rute med julegaveinnkjøp? Jeg nærmer meg snart ferdig, bare noen småting igjen. Har en venninne som har skrytt av at alt var i boks i begynnelsen av oktober, men så tidlig ute er jeg dog ikke.
I dag må jeg finne litt julemusikk, for det er hyggelig å ha noe julete i ørene når jeg er ute og går tur.

Ps. Husk å bruke brodder, ingen ønsker benbrudd rett før jul. (Ikke ellers i året heller.)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar