tirsdag 6. januar 2015

Nytt syn på saken!



Litt seg begynnelse på bloggåret.
God morgen kjære leser, vi skriver nytt år og 2015!

Hjemme hos oss har det betydd nytt, friskt pågangsmot til opprydding av kjeller, loft og boder.
Når man som oss har bodd samme sted i snart 30 år, trengs det jevnlig rydding. Det er utrolig hva man kan finne på å spare på. 

Mitt nye, utrolig smarte speil på badet, var julegave fra min mor.
Kjempekjekt med fem ganger forstørrelse, for alle oss som trenger briller, for å se godt på nært hold.
Enten jeg bare skal nappe vekk uønskede øyenbrynshår, eller legge make-up, gir speilet meg maks oversikt.


I dag forsvinner julen hos oss. Jeg er oppvokst med at 13. dag jul, kommer Knut og jager jula ut!
Mens desember var tiden for optimalt med kos, er januar tiden for ny start og nye muligheter.
Mitt motto er; Ja til et sukkerfritt januar og sunne, gode vaner!
Til lørdag reiser vi på nytt til Hillside. Gleder meg til spaserturer langs stranden, og er spent på hvordan temperaturen i Syd- Tyrkia er midtvinters. Uansett, joggeskoene blir med i kofferten!

Ha en feiende flott uke! 
Husk; Livet er hva vi selv gjør det til.


2 kommentarer:

  1. Så kjekt speil. Et slikt trenger jeg også. Står det fast på det andre speilet eller er det et slikt med egen "arm"?
    Opprydding må til, min datter har bodd her mens hun har vært på jakt etter egen bolig. Nå har hun flyttet i september og vi (eller jeg) har ryddet og kastet.
    God tur til Tyrkia. Jeg skal kjøre min mann til Kongsvinger for brokkoperasjon i morgen.

    SvarSlett
  2. Speilet sitter fast m sugekopper, enkelt og greit!
    Lykke til i morgen!

    SvarSlett