onsdag 28. januar 2015

Forberedelser


Til fredag skjer det!
Grugleder meg til å få det overstått.
Heldigvis og godt er det, men jeg er ikke vant til å være på sykehus.
Går alt etter planen, er jeg hjemme alt fredag ettermiddag. Men dersom det ikke blir kikkhullskirurgi, må jeg belage meg på å bli på sykehuset over helgen.
Hva bør jeg å ha med meg, bortsett fra litt kvinnemot? 
Har laget en liste, og skal igang med å pakke ned det jeg trenger. Har bestemt meg for å pakke to bager. En jeg tar med meg fredag morgen, og en de hjemme får ta med seg, hvis jeg må bli over helgen. 

Huskeliste til sykehusopphold

Bag 1


  • Sykehuspapirene
  • Behagelige klær å reise hjem i
  • Tøfler og myke sokker
  • Leppepomade
  • Hårstrikk og børste
  • Briller 
  • Lesebrett, hvis det blir litt venting

Bag 2

  • Ipad+ lader
  • Undertøy
  • Nattøy 
  • Toalettsaker
  • Penger 
  • Øretelefoner
  • Sov i ro
  • Håndarbeide
  • Skrivesaker

Da håper jeg at jeg har tenkt på det mest nødvendige. 
I tillegg til at jeg har min kjære husbond til å ta vare på meg, har den omsorgsfulle arkitektstudinen bestilt flybilletter, og kommer hjem til helgen. 
Ingen fare da! Jeg er heldig som har mange som bryr seg om  meg.


1 kommentar:

  1. Ønsker deg lykke til med operasjonen. Min mann hadde åpen kirurgi, men det ble gjort dagkirurgisk for det. Vi kjørte jo også fra Kongsvinger til Fredrikstad noen få timer etter operasjonen. Nå er vel ditt brokk litt anderledes.

    SvarSlett