tirsdag 20. januar 2015

Nytt leketøy!


Tilbake til Oslo, og snevær!
Kul kjøkkenmaskin, eller hva syns du?
Mitt lavkarboliv har nå pågått i over ett år. Er ikke fanatisk, og i selskap spiser jeg gjerne kake og gjærbakst. For, det er klart det kan smake godt innimellom. 
Men, i hverdagslivet prøver jeg å holde tilbake på inntaket av karbohydrater og trives godt med det!


Squash fungerer flott som substitutt for pasta. Har lenge ønsket meg en slik maskin som kan forvandle squash, og andre egnede grønnsaker til lange "spagettilignende" spiraler.
Min maskin heter Lurch Spirali, og jeg fikk kjøpt den på Traktøren.
Det skal ikke mange justeringene til for å endre en klassiker som spagetti med kjøttsaus, til en lavkarbovariant. 


Hva gjør du for å ta litt ekstra vare på deg selv vinterstid?
Siden jeg skal opereres i slutten av denne måneden, har jeg valgt å ikke starte opp trimsesongen i januar. Det får vente til litt lenger mot våren. Derimot vil jeg prioritere å spise sunt og fornuftig, og heller ta meg tid til en tur eller to til svømmehallen de neste dagene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar