tirsdag 13. januar 2015

Morgenbad


Morgenstemning fra Hillside.
Skal det bades, må det bli på denne måten.
Deilig start på dagen med badeskum og varmt vann i badekaret.
Var innom tax-free på flyplassen og kjøpte badeskum og såpe fra L´Occitane. Det duftet helt himmelsk av sitrus på badet.


I dag går turen inn til Alanya.
Ferieby nummer en for mange nordmenn, er ganske stille vinterstid. 
Nå som det ikke er så mye trafikk, går det som en lek å være sjåfør. Jeg skal utforske byens bakgater, og bli litt mer kjent utenfor turiststripa. 



Det er alltid morsomt å oppdage nye steder, som jeg senere kan dele med mine feriegjester. 
Nå må jeg avslutte dagens oppdatering, skal ta med meg fotoapparatet, så får vi se hva dagen bringer.


1 kommentar:

  1. Nå trodde jeg at jeg skulle se deg i sjøen Hanne. Men det er kanskje for kaldt? Jeg er ikke kjent med hvordan det er i Tyrkia på denne tiden.
    Jeg følger gjerne med deg på oppdagelsestur.

    SvarSlett