mandag 28. mars 2011

Vårmote til liten og stor


Det er jo litt moro at mor og datter kan pynte seg, og matche hverandre! Lille T og jeg falt for disse nydlige fargene i lilla og grønt. T har fått lilla tyllskjørt og prikkete topp og strømper i lilla og grønt. Den lille boleroen i grønt, er supersøt og har fine detaljer.

Vi har selvfølgelig like kjeder, det er ekstra gøy. Til antrekket hennes hører også til et strikkbelte med spenne full av perler, det fant jeg ikke i dag morges, tror frøkna har ryddet i skuffene i helgen.
Klærne til lille T kommer fra NOA NOA Miniature.


Mitt skjørt er ikke i tyll, men er lett og lekent i dust lilla, grått, grønt og rosa. Det gir meg mange muligheter til å variere med topper og tilbehør. Her viser jeg det sammen med en liten lilla bolero, så kan jeg velge om jeg putter en lilla eller grønn topp inni.

NOA NOA har utrolig mange fine strømper og strømpebukser. Har selv flere par med hullmønster, de er veldig slitesterke og har holdt gjennom hele vinteren.
Ha en fortsatt god ettermiddag!

2 kommentarer:

  1. Må visst innom Noa Noa en tur jeg også ...dette var vårlig og lekkert :-)

    SvarSlett
  2. Min trofaste kommentator, hva skulle jeg gjort uten deg?
    H

    SvarSlett