fredag 25. mars 2011

Pretty in pink


Hallo deilige fredag!
Jentene har gått på skolen, og jeg tar meg tid til å vise noen bilder, før også jeg må gå ut døra.
Kjenner at jeg er veldig heldig som har lille T, som kom hjem med årets første hestehov i går.


En av vårens farger 2011 er pudderrosa. NOA NOA har satset på denne nydelige, duse pastellfargen i sin vårkolleksjon. Skoene har jeg vist frem tidligere.
Strikkejakken har allerede blitt en favoritt, og sjalet er bare nydelig med sin fine blondestrikk. Solbriller og ørepynt, i en tanke mørkere sjattering, blir fint følge i vårsola.
Litt eyecandy ved siden av må til, søt liten billedramme og brevpresse, pynter til vanlig opp skatollet mitt.


I fjor sommer hadde vi dilla på "barnehitten"; Hva sa du, sa du grønn? Nei, jeg sa rosa.
Min kjærlighet til fargen rosa har alltid vært der, feminin og lys, eller cerise, frekk og sterk.
Navnet skjemmer ingen sa min mormor, hun ville nok kalt denne rosa sjattering for fleskerosa... Da høres det mer delikat ut med pudderrosa, spør du meg!

I kveld kommer gardisten vår hjem på helgeperm, så jeg kan glede meg til en middag med alle ungdommene hjemme.
God helg ønsker jeg til alle som titter innom, i går hadde 38 personer vært innom siden min, morsomt syns jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar