mandag 14. mars 2011

Jeg har vunnet!


Fikk en veldig hyggelig telefon i formiddag, med beskjed om at jeg hadde vunnet Menys konkurranse om å få mesterkokken Gunnar Hvarnes hjem til meg. Sevfølgelig syns jeg det var veldig morsomt, spesielt siden jeg aldri har deltatt i en kokkekonkurranse før.
Det var moro å komponere, og ikke minst lage en tre retters middag med fokus på Jacobs Utvalgte produkter.
Gleder meg veldig til å innvitere til selskap.
Vil du se mitt bidrag kan du gå inn på Menys hjemmeside.
Når jeg skal ha jenteklubb senere denne uken, vet jeg hva som skal stå på menyen.
Ellers har det vært en aldeles nydelig solskinnsdag i dag, nå kommer våren!

3 kommentarer:

  1. Gleder meg mer enn noen gang til å bli bedt på middag til deg og din flotte familie.
    Knut Roar

    SvarSlett
  2. Jeg fikk lov til å smake den fantasiske treretteren hos datteren i nabohuset i helgen. Herlig! Den rødløkskremen er min nye favoritt!

    SvarSlett