lørdag 28. januar 2012

Til bestemors lille tulle

 
Gjett om jeg har kost meg mens jeg har strikket dette settet til mitt lille barnebarn!
Hun er bare to og en halv uke gammel og er det flotteste en bestemor kan tenke seg. 
Dere kan glede dere til det blir deres tur; Å bli besteforeldre er noe av det beste som finnes!




Kanskje blir det et bloggbilde av henne etterhvert. 
Enn så lenge får det bli med bilder av mine små gaver. Bildene ble tatt i formiddag, mens det dalte noen snefnugg i hagen. 
Strikkejakken har jeg vist frem før. I tillegg har jeg strikket en lue med øreklaffer og noen skikkelige kule babyuggs. 




Oppskrift på babyuggs får du kjøpt på nett. Link finner du her
Kaninen er et kapittel for seg selv. 
Den ble litt større enn jeg hadde sett meg fore, men har man først sagt A får man bare fortsette å strikke. 
Tror det blir med denne ene kjelketuren for dette strikkeantrekket, muligens med unntak for fru kanin.  Hun får kanskje være med på tur når tulla blir litt større.
Jeg har brukt ullgarn fra Dale til dette strikkeprosjektet. 


Nå blir det ikke mer strikking på en stund, har et lite quilteprosjekt jeg må sette i gang med!
God helg til alle som leser bloggen, vi møtes igjen på mandag!

4 kommentarer:

  1. Noe så HERLIG! Gratulerer med barnebarnet! Synnøvehilsen

    SvarSlett
  2. Nydelige ting du har strikka,og gratulerer med barnebarnet:)Eg er så heldig å blir bestemor til sommaren og eg stor gleder meg:)

    SvarSlett
  3. utrolig fine bilder! Ser jo helproffe ut!!!!
    Imponerte hilsner fra nabohuset!

    SvarSlett