onsdag 25. januar 2012

Fin onsdag?


Minus fem grader i Oslo og en fin vinterdag. 
Syns nesten jeg kan merke at dagen har blitt litt lenger.


Har du kommet i gang med treningen på nyåret?
Min zumbaklasse startet i forrige uke, og det er deilig å røre seg til fengende rytmer i en hel time. Zumbadansing er bra for både hode og kropp, for med all koreografi og dansetrinn må man virkelig følge med. 
Etter en dansetime har jeg tømt hode for alt stress og er deilig varm og sliten i kroppen.




Denne sesongen har jeg investert i nytt treningsundertøy fra Change. 
Det er så mye bedre å trene med full kontroll over "puppestellet" sitt! 
Hvis du ikke allerede har spesialundertøy når du trener, er det bare en ting å gjøre; Løp og kjøp! 
Nå i januar har Change et spesialtilbud; Kjøper du sportsbh får du truse med på kjøpet. Skikkelig pansertruse er det! Så nå er det ikke mye som får disse når jeg shaker rundt på dansegulvet.
Min elleve år gamle datter prøver å overbevise klassekameratene sine om at moren hennes danser etter sangen Im sexy and I know it.  De har litt vondt for å tro på henne. 




En annen sang vi danser etter er denne. Det er lett å glemme at man  snart er femti med denne musikken drønnende ut av høyttaleren.
Bli med å dans da vel!

1 kommentar:

  1. Burde vel tatt oppfordringen din om Zumbaklasser kjære H, men jeg har isteden satt Yoga på timeplanen denne våren. Den som tror at det er pusetrening tar helt feil, jeg har trent muskler jeg ikke engang ante at jeg hadde den siste uken og stive PC-skuldre nærmer seg nå normalnivå. Det er de løse og ledige gavantene som passer best til denne formen for trening, men spørs om ikke jeg må en tur innom Change jeg også og sjekke utvalget. Freske fraspark fra KathrineR

    SvarSlett