søndag 1. januar 2012

Godt nytt år!


Takk til alle som har lest bloggen min i året som har gått og takk til dere som har lagt inn en kommentar og kommet med hyggelige tilbakemeldinger! 


Håper dere vil fortsette å titte innom i det nye året, for jeg vil fortsette å blogge. Litt om mine utskeielser på kjøkkenet, litt om mine kreative prosjekter og masse om det som hverdagene ellers har å by på!  


Ta i mot hva det nye året har å by på av glede og utfordringer. 
Husk, vi får en dag av gangen! 
Det er ikke hvordan man har det men, hvordan man tar det, som avgjør hvordan livene våre blir. Jeg håper at dagene dine blir fylt med det som fyller deg med glede!

Oppskrift på min forrett for nyttårsaften kommer på tirsdag. Så mye kan jeg røpe, den inneholder reker, slangeagurk og akevitt.

1 kommentar:

  1. Ett godt nytt år til deg også kjære H. Gleder meg å høre at du kommer til å fortsette å dele de små hverdagsgledene med oss:-) Klem fra KathrineR

    SvarSlett