mandag 23. januar 2012

Ny uke

 


Hallo!
Sist uke har jeg følelsen av kun har bestått av mandag og fredag, så fort har tiden gått.
Slik er det noen ganger og jeg kunne ønske jeg kunne stoppe tiden, for å ha tid til å nyte  øyeblikkene enda litt lenger. Akkurat som jeg kunne ønske jeg klarte å suge litt ekstra lenge på en god karamell.
Men, slikt går ikke, så det gjelder å henge med så godt jeg kan!
Jeg er nesten avhengig av blomster og en duk eller spisebrikker på kjøkkenbordet, hvordan er det med deg?
Med en familie på fem har jeg ikke ren duk lenge, og etter en helg med alle hjemme, var det absolutt nødvendig å legge på ny duk i dag morges.




Og her sitter jeg nå, en mandagsmorgen og kan konstatere at jeg har hatt over 14. 000 som har tittet innom boggen min siden jeg startet i fjor våres.
Hvem er dere som leser bloggen min, hvis jeg ser bort i fra venner og familie?
Av statistikken kan jeg se at mange leter etter noe godt å spise på lørdagen. Uansett hvem dere er, så setter jeg pris på at dere leser bloggen min.
For uten lesere - ingen blogg!
Denne helgen har jeg brukt mye tid på planlegge og bestille Londontur til seksten unge og voksne. For i slutten av mars er det mange heldige korpsungdommer som skal på weekendtur. Utfordringen var å finne flybilletter, musikal og sentrumsnært hotell uten å sprenge korpsbudsjettet. Jeg håper og tror at mitt forslag faller i smak, både hos ungdommene, dirigenten og korpsformann.
Nei, nå må jeg gi meg, har arbeid som kaller.
Til vi sees neste gang; Take care!

2 kommentarer:

  1. 3 tanter är en utav dina läsare :) Vi gillar din fina blogg. Visst är det så att veckorna går så fort så och snart har januari sett sitt slut. vintern har nu kommit, lite försent tycker jag, har fått mycket snö sista dygnet, ha en fin vecka, kram från oss 3

    SvarSlett
  2. Ha en fin ny uke!
    (nei ingen duk på vårt bord...minstemann søler litt for nye til det... :O)
    Hilsen Fredrikke :O)

    SvarSlett