mandag 30. januar 2012

Count on it!



Hallo på en mandags formiddag!
Har vært ute og plukket inn noen grener med forsytia. Enn så lenge er det noen bare grener, men det bør ikke ta alt for mange dager før jeg har en vase full av flotte gule blomster!


Har funnet frem et hefte jeg bestilte for en tid tilbake.
Nå skal jeg gå i gang med å lage min egen høyst personlige kalender. 
Art to heart by Nancy Halvorsen har noen utrolig koselige mønster hvis du er glad i å applikere. 
Studerer du bilde av heftet ekstra nøye, kan du kanskje se at disse små minequiltene skal henge på et slags stativ. De har jeg nettopp bestilt på nett. 
Gleder jeg meg til i kveld når quiltedamene mine kommer på besøk, for da skal jeg tegne av mønster og finne frem litt stoffer i fine farger. 


Ps! Dette er ikke quilteprosjektet jeg skrev om i sist innlegg, med det får bli en annen historie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar