mandag 2. januar 2012

Gode forsetter?



Så er det mandag, og for de aller fleste betyr det tilbake til jobb og hverdagsliv.
Hos oss er det fri et par dager til, men på onsdag er det skole og jobb som gjelder.
Har du noe nyttårsforsett?
En sprek dame jeg kjenner, fortalte at hennes nyttårsforsett var å kjøre lavere biler og spise høyere smørbrød det kommende året. Tolker det dit hen, at hun skulle slå ut håret oftere og nyte av det livet har å by på.
Et av mine forsett for det kommende året er at jeg skal være flink til å ta backup av bildene mine.
Har ikke vært så lei meg på lenge, som når jeg ble frastjålet fotoapparat og bilder i romjulen.




Dagens to bilder viser siste babykolleksjon fra kreative Rabbit Garden.
Oppskrift på selekjole kommer fra Pickles , mens langlue med dusk er egendesignet oppskrift.
Det supermyke angoragarnet som er benyttet kommer også fra Pickles.  
For anledningen ble antrekket fylt med hortensia, og det gjorde seg veldig godt på bildet. Enda søtere blir kjolen og lua når det sitter på ei lita babysnuppe.
Nå er det ikke mange ukene igjen til vår familie får en ny gren på slektstreet.
Vi har nesten adventstiden på nytt, og teller med spenning ned til at et nytt under skal skje.

Gjett om vi gleder oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar