lørdag 2. juli 2011

En lørdagsmorgen



Sitter her lørdagsmorgen og venter på at hytta skal våkne helt til liv. Det vil si, minstejenta og hunden vår surrer rundet her. Tror hunden får seg en tannpuss. I går var det jobbedag inne i byen, mens jentene holdt fortet her ute ved sjøen. Tid til å si hei til de unge inne i byen, ble det også. De hadde nettopp kommet hjem fra ferie, og hadde masse nytt å fortelle. Veldig koselige presanger fikk jeg, bare se på bildene. Dette er jente som kjenner mammaen sin. Nye cupcakesformer, og ikke minst, matchende små bokser til å frakte en lekker kake i. 


Ikke nok med dette, fikk også siste utgave av Coastal Living, et magasin som ikke er i handelen her hjemme. Dermed er det ekstra stas å kunne sette seg ned, og nyte de fine bildene.

 

Tilbake på hytta hadde F og T bakt brownie. Vi hadde en skikkelig kosekveld med pizza og kake til dessert. Hadde helt glemt at jeg hadde kjøpt denne smarte formen med fat og lokk i fjor. Slik er det, kan jeg skylde på alderen? 

Etter frokost skal jeg vaske litt her, før vi får helgebesøk. Etter det skal jeg lakke mine negler Jentene skal polere den gule fare, før bunnstoff skal rulles på. Nå skal snart båten på vannet!

1 kommentar:

  1. Ikke vet jeg hva som har skjedd, men har i lengre tid ikke fått til å legge inn kommentarer via min google konto, men som "anonym bruker" kanskje det fungerer bedre:-) Kjempesøte de muffinsformene kjære H du har blitt en skikkelig cupcake queen . Jeg gleder meg til å overlevere din bursdagpakkesang i løpet av mnd....har funnet noe som matcher deg perfekt :-) Hilsen KathrineR

    SvarSlett