tirsdag 5. juli 2011

Mitt skip er lastet med


Hva er vel bedre enn å begynne dagen med et morgenbad? Som sagt, så gjort. Jentene og jeg startet dagen med å hoppe fra fjellet, for så å svømme ut til nærmeste bøye. Det betyr at vi svømte minst 30 svømmetak, ut og inn til badetrappa. 


Temperaturen i vannet blir stadig litt høyere, det påståes å være 19º nå. Er litt usikker på både hvor lenge, og hvor dypt gradestokken ble holdt i vannet. Tror jammen tåneglene mine skal få litt rød neglelakk, det hadde gjort dette bildet litt freshere!

Etter dukkerten smakte det godt med frokost på svaberget! Mitt prikkete og blomstrete melaminservise fra Green Gate, er ofte med på strandtur. Veldig pent og utrolig praktisk. Trenger ikke å engste meg for at noe skal knuse. Vi hadde med oss varm kakao på termos, det smakte godt etter svømmeturen.


Livet på sjøen er aldri det samme, det skifter i takt med årstiden, været, ukedag og tid på døgnet. Dette containerskipet kom innover mens vi spiste frokosten vår. Vi ble sittende å fabulere over hva slags last den hadde ombord. Var det en båt full av bananer, briller, biler, bamser, brygger eller brus? Ja, slike ting kan vi sitte å lure på, mens vi tar en ny bit av brødskiva.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar