fredag 24. august 2012

Bee welcome


Fredags stemning i hodet?
For vår familie har dette vært en uke med oppstart av jobb, skole, korps og dansetrening.
Etter en lang deilig sommer er det tilbake til hverdagen, og vekkerklokken ringer som vanlig kvart på syv.


Mitt aller første sømprosjekt denne høsten, viste jeg så vidt frem tidligere denne uken.
Nå er det ferdig! De siste stingene ble gjort, mens jeg satt og ventet på at yngstejentas dansetime skulle bli ferdig i går kveld.
Som alltid er det en fornøyelse å jobbe med de fine ullstoffene fra Bird Brain design. Mønsteret til dørskiltet kommer fra samme sted, og for de som er glad i å sy er det bare ett lite klikk unna.


Min kjære hund måtte få være med å ønske god helg. Hun lå dovent å så på mens jeg hadde fotoshoot i morges. 

1 kommentar: