lørdag 6. februar 2016

Vårlige strikkeputer


God ettermiddag kjære venner!
Da er jeg tilbake med nye bilder av strikkeputene mine.
Ja, jeg har vel sagt at dette har blitt min nye favorittstrikk?
Siste ukers arbeid har resultert i et rosa og et gul-grønt sett med vårlige puter.


Først lekte jeg litt med tanken på å selge mønstrene mine på Raverly, men så tok jeg kontakt med bladforlaget Egmont i stedet. Det viste seg å være et lurt valg. For der var det noen som likte putene mine godt. Så om ikke lenge kommer putebildene mine, med mønster og det hele på trykk i Familien. 


Vi har gjort en avtale at jeg skal lage puter som passer de fire årstidene. Det betyr at det kommer til å bli mer putestrikk på denne damen, og det er jeg ikke lei meg for.
Nå kommer erfaringen jeg har fått som bloggerske de siste fire årene virkelig til nytte, for noe har jeg lært om å komponere bilder, sette sammen miljøer og farger. 


Selv er jeg spent på hvilket putesett de kommer til å velge til å representere våren. Har ingen favoritt selv, hva tror dere? 
Videre fremover kommer jeg til å nøye meg med å lage en fargevariant til hver årstid. Sommeren kommer helt klart til å gå i maritime farger. Jeg er allerede i gang med å tegne mønster og til uken kommer pakke i posten med mer garn.


4 kommentarer:

  1. Wow...så spennende og putene, de var helt nydelige! Imponert!!!!!!

    SvarSlett
  2. Jeg er imponert og stolt av deg kjære H. Putene er kjempefine :-) gjett om jeg skal kjøpe familien fremover 👍😃

    SvarSlett
  3. Så moro! Jeg liker putene dine veldig godt. De gule får meg til å lengte til rorbua og påsken. Da starter sesongen igjen, med flere rorbubeboer som kommer ett er vinteren. De rosa er delikate, men jeg er ikke rosamenneske. Kanskje du lager noen i blåfarger? Det er jo både sommer og vinterfarger for meg. Jeg må få med meg når mønsteret blir publisert. Hold oss orientert Hanne! Moro!!

    SvarSlett
  4. Du verden, så flotte puter! Imponert og gratulerer med oppdraget! Synnøvehilsen

    SvarSlett