mandag 7. januar 2013

Getting dressed!


Hallo kjære mandag!
Ny uke med nye muligheter.
Håper helgen har vært skjønn og at du er klar til å ta fatt på nye arbeidsoppgaver!


Salget nærmer seg snart slutten, men jeg er helt sikker på at man fremdeles kan skaffe seg mange godbiter.
Noen av mine favoritter denne vinteren har vært dette antrekket fra NOA NOA.
Det er lekkert med kort skjørt til støveletter, ekstra snobbete med kule strømper som tar opp fargen i strikkejakken. Jeg bytter på med å bruke enten sort langermert bomullsgenser eller rosemønstret bluse til strikkejakken.


Strutsefjærspennen fra i fjor har blitt en klassiker, den jeg bruker til mange antrekk. Lærarmbåndet er en julegave fra husets smykkedesigner, og sammen med gnistrende neglelakk gjør jeg meg klar til å møte dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar