lørdag 26. juli 2014

Hillside nok en gang!


To uker i vårt ferieparadis!
Fin måte å tilbringe late dager og nyte sol, varme og sjø.
Denne turen får vi virkelig utfordret vårt tyrkiske ordforråd, både yngstejenta og jeg, for vi tilbringer mye tid sammen med en tyrkisk jevnaldrende venninne. 




Vi er helt slitne i hodet av tyrkiske gloser når kvelden kommer, men jenter er jenter og de holder det gående med kakebaking, shopping og selvfølgelig tøys og latter i bassenget.




Uten å bruke mye tid på sykdomsprat, må jeg fortelle at jeg har vært skikkelig uheldig og fått noe så kjedelig som spigelibrokk. Har ikke følt meg helt på topp i sommer, og det var greit å finne ut hva som var galt. Nå håper jeg det ligger brev fra sykehuset og venter på meg når vi kommer hjem.

Om det ikke blir så mye yoga og trening for min del, prøver jeg å gjøre mine mindfuløvelser, og er takknemlig for at det ikke feiler meg noe som ikke en lege kan fikse.
Dagens bilder er tatt fra solsengen ved bassenget. 

Fortsatt god sommer til alle bloggvenner!
Hanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar