onsdag 9. juli 2014

Ønskeliste til femtiåring

God kveld godt folk!
Håper du får sove godt til natten, til tross for at det varmt på soverommet.

Snart fyller jeg rundt år, og flere har begynt å spørre om jeg har noen gaveønsker.
Jeg kunne selvfølgelig vært beskjeden og sagt at jeg har alt jeg trenger, men jeg har mange ting på ønskelisten min.
Dagens blogginnlegg blir derfor;

Ønskeliste til dame som fyller 50!

Bunadstøler til Vestfolddrakt som på bildet!


Annheng Anne fra Huldersølv

Ring Anne fra Huldresølv

Badeskum fra Mademoiselle Coco Chanel

Champagneglass fra Wik & Walsøe

Norsk Tyrkisk ordbok

Biletter til Nordic tenors julekonsert i Oslo Spektrum



Vannaerobicsko st 38 Aqua trainer

Alle ønskene er av ren, personlig interesse!
Har lenge ønsket meg bunadsbelte med sølvstøler. Smykkene fra Huldre sølv, I just love them! Norsk håndverk og superfeminint på en gang. Badeskummet fra Mademoiselle Coco Chanel er pur nytelse, og tiltenkt kalde kvelder i badekaret på Hillside. 
Det hadde vært storveis å skåle med Champagneglass fra  Wik & Walsøe. Ordbok trenger jeg skal det bli progresjon i mine tyrkisk kunnskaper. 
Jeg hadde blitt kjempeglad hvis jeg ble invitert på julekonsert med Nordic tenors, tenk for julestemning. Siste punkt på listen henger sammen med mitt ønske om å fortsette trenden med mitt sporty jeg, har meldt meg på kurs i vannaerobic til høsten. 

Fra stua er det skrik og skrål, det er fotball på tv, Argentina- Nederland. Jeg avslutter nå for å få med meg siste del av kampen.


Klemmer fra 



Dagens bilder har jeg tatt meg frihet til å låne litt her og der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar