lørdag 2. mai 2015

Alt i rute!


Dagen før dagen, 
eller kvelden før den store dagen.
Om jeg ikke akkurat sitter med bena på bordet, så er jeg ferdig med alle forberedelser før morgendagens store festdag, og sitter og hygger meg med et glass hvitvin, litt jordbær og sjokolade.
Yngstejenta har forhåpentligvis krøpet i seng for litt skjønnhetssøvn, men husbonden ligger og slumrer (les sover) på sofaen. Jammen henger den influensaen lenge i.


Lekker partyveske ikke sant?
Passer supert til alle festdager i mai, eller resten av sommeren for den slags skyld.
Ha-ha, det er pappvin, vine in box, finnes i hvitvin, rødvin og rosė. Men jeg kunne ikke motstå denne varianten i leopardmønster med litt bling bling.
Så her sitter jeg noen minutter til før det er på tide å slukke og krype til køys.
Gleder meg til å feire jenta vår i morgen sammen med familie og gode venner!
God natt!

PS! Sjekk så flott fullmåne det er i kveld!,



2 kommentarer:

  1. Ser jeg ligger litt etter med kommentering Hanne. Nå er det nok ferdig med feiringen. Dagene flyr i veg. Vi har vært i to sekstiårs lag og et nitti års og i løpet av helgen. Mandag var jeg med som Pasientvert og åpnet det nye Østfoldsykehuset på Kalnes. Meget spennende. Statssekretæren i helsedepartementet kom og gav meg en god klem. Vi er kjente fra sykehuset i Fredrikstad, det var morsomt. I dag tirsdag vil ikke kroppen være på lag med meg.

    SvarSlett
  2. Etter den søte kløe, kommer den søte svie.... eller noe sånt.
    Du må stelle godt med deg selv i påvente av gode dager.
    Vi hadde en strålende søndag, har akkurat postet skryteinnelegg. Mye å være takknemlig for.

    SvarSlett