søndag 24. mai 2015

Ny strikkepute!


Nok en strikkepute,
men hvor skal dennne puten få pynte opp?
Jeg har vist frem Peerieflooersmønsteret til Kate Davies tidligere på bloggen min.
Koselig blomstermønster som er enkelt å strikke, men effektfullt og dekorativt i sitt enkle design. Puten måler 50x50 cm og er strikket i merinoull innkjøpt i Tyrkia.
 

Det har blitt noen strikkeputer, og de siste jeg har laget, har fått dusk i siden og påsydd merkelapp. Litt gøy må jeg ha, mulig dette har blitt mitt "varemerke"? Tror denne puten skal få være med på åpningen av hyttesesongen, for snart, snart er det tid for livet ved Oslofjorden.


I dag har jeg vært flink, og startet ett arbeid jeg har utsatt lenge. I hagen har jeg flere små stubber, som stikker opp etter en furuhekk som har blitt fjernet. På slutten av fjorårets sesong ødela jeg gressklipperen ved å kjøre inn i en av stubbene. Gressklipperen er nyoverhalet, og jeg ønsker ikke flere uhell og dyre reparasjoner. I dag er to stubber fjernet, har ikke turt å telle hvor mange som gjenstår, men sakte, sakte skal jeg bli kvitt elendigheten. 
Ha en fortsatt fin pinsehelg,
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar