onsdag 6. mai 2015

Kveldsnytt



Kan ikke dra uten å si ha det!
- Og så hadde jeg lovet å vise frem noe smart på terrassen...
Det var ikke så voldsomme sakene, bare at jeg hadde vært bittelitt økonomisk når jeg kjøpte inn blomster som skulle pynte opp konfirmasjonsbordene.
Jeg tenkte litt gjenbruk og type dobbelt glede, når jeg valgte blomster.
Magerittene var ordentlig delikate på bordet, enkelt men pent, og kledde lokalet veldig godt.
I dag plantet jeg blomstene ut i pottene på terrassen. Nå står de der og kan minne oss om en veldig hyggelig festdag, samtidig som de pynter opp og gjør det trivelig.



I morgen tidlig bærer det sydover for en uke med skikkelig "jente-tur"! Ha- ha, vi blir to bestemødre, en høygravid datter og barnebarnet på litt over tre år. Jeg tror vi kommer til å kose oss glugg ihjel!
Skjønt det er med et stikk av dårlig samvittighet at jeg reiser avgårde denne gangen, skulle gjerne vært to steder på en gang de kommende dagene. Men, det går som sant er ikke an.
Håper bildet av litt vår på terrassen, kan være til inspirasjon- og en lovnad om tid når jeg er hjemme igjen.

1 kommentar: