torsdag 15. oktober 2015

Kjede med dusk



Nytt Diy-prosjekt!
Litt glamor på en helt vanlig torsdag.
Har siden i sommer hatt noen perler liggende i en skuff, som jeg heller skulle likt å kunne pynte meg med. 
I går kveld kom ånden over meg, og dette ble resultatet!


Perlene er kjøpt på Panduro. Duskene har jeg laget selv av blank, tynn tråd jeg fant i en garnbutikk i Tyrkia. Søk opp Diy- tassels (dusker), og du vil se hvor enkelt det er å lage egne dusker.
Syns kjedene gjør seg til en helt enkel genser, T-shirt, eller på en hvit storskjorte.


Jeg skal helt klart pynte meg med begge kjedene i løpet av helgen, for i morgen går turen til Budapest.
Gleder meg til folklore-show, elvecruise, utendørsspa, besøk i mathallen, og ikke minst være sammen med en hyggelig gjeng ungdommer og voksne.
Ha en fin helg kjære bloggvenner, mulig jeg titter innom med en liten oppdatering.





2 kommentarer:

  1. Fine kjeder og det gjør seg ofte med litt "stæsj". God tur til Budapest.

    SvarSlett
  2. Bela bijuteria.
    Uma ótima semana.
    Beijo.

    SvarSlett