tirsdag 6. oktober 2015

Høstantrekk


Hallo tirsdag!
Hva skal man ha på seg?
Det har blitt kjøligere i luften, så varme behagelige hverdagsantrekk, gjerne noe i strikk, er blant mine favoritter.


Vet at jeg for ikke lenge siden skrev, at jeg ikke ville så mye som høre ordet strømpebukser. 
Nå har pipen fått en annen lyd, og jeg må bare innrømme at jeg hadde behov for fornying i strømpeskuffen, for der var det nærmest tomt. Gikk nok litt drastisk til verks, når det ble ryddet og sortert etter sist vintersesong.


Strikkekjole og nye strømper, var det jeg skulle se etter når jeg oppdaget at Noa-Noa hadde 50% mid-season salg. 
Jeg falt for en auberginefarget kjole i A-fasong.  Selvfølgelig var hverken den eller strømper på salg, men fant noen andre godbiter til halv pris. Kjolen fåes i både blå og sort også, men siden disse fargene er i klesskapet fra før, endte jeg opp med denne i mørk lilla. 

Duftlys er alltid gjevt. I tillegg til å spre godlukt, går 10 % av utsalgspris på disse lysene til Ung Canser. Foreningen hjelper kreftrammede unge voksne til å leve et bedre liv, underveis og etter sykdommen. 
Deres motto er Burn Canser!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar