mandag 12. oktober 2015

Tid for bok



Garantert nok lesestoff! 
2,9 kg med bøker, triologi av Ken Follett.
Nettopp begynt å lese, så ikke spør meg hva jeg syns om bøkene riktig ennå. Bøkene har ligget på bestselgerlistene over store deler av verden, dermed regner jeg med å bli rimelig hekta når jeg kommer ordentlig i gang.
Mitt første bekjentskap med Ken Follett, var når jeg som ung jente leste boken Nålen. Jammen var det en spennende bok, om spionen som drepte sine motstandere med en nål. 


Det er hyggelig å finne frem noe godt å drikke, og sette seg ned med en spennende bok.
Sene høstkvelder innbyr til innekos, og da er en varm toddy midt i blinken. I glasset mitt er det eplegløgg fra Egge. Den kan gjerne serveres ispedd noen dråper hvit rom, da varmer den ekstra godt.
Ha en fin uke, så er jeg snart tilbake.


1 kommentar:

  1. Dette er myyyye lesestoff hvis du har alle tre bøkene. Jeg har lest de to første og vet fortsatt ikke hva jeg synes. Lærte en del om det politiskemspillet før førsteverdenskrig, som jeg ikke vet så mye om.
    Jeg har lastet ned en app, Storytel. Og nå hører jeg på bøker mens jeg strikker eller gjør husarbeid. Meget behagelig. Å lese på iPad klarer jeg ikke for øynene og nakken min. Jeg liker veldig godt å lese bøker, det er noe eget.
    Kos deg med lesestoffet og den deilige varme drikken.

    SvarSlett