søndag 2. oktober 2011

Rødt i mitt kjøkken


Hei søndag, litt før syv på kvelden! 
Har pakket alle kofferter, snakket med hundepasseren, det er snille S, som ikke skal være med på ferie:(
Må bare innrømme, at jeg har litt reisefeber. Gleder meg til å komme ned til Tyrkia, for å ta vårt nye feriested i øyesyn. 
Akkurat nå sitter jeg og venter på at lammeknokene skal bli ferdig i stekeovnen. Og da passet det bra å skrive noen ord.



Har du noen favoritter på kjøkkenet, noe du ikke klarer deg uten? Det har ihvertfall jeg, og her ser du mine favoritter i høst. Når jeg hadde knipset alle bildene og satt dem sammen til en bildelmontasje, så jeg at jeg er glad i rødt! 
Ok, så gikk jeg kanskje litt inn for det. Det gikk litt sport i det kan du si.




Skal ikke rangere hva jeg bruker mest, eller er mest glad i. Men, kan nevne at jeg er veldig glad i mitt forkle fra Pip. Det var en gave fra min mor. Kjelen fra Jamie Oliver brukes nesten daglig, kunne ikke hvert den foruten. 
Den rødrutete kokeboken fra Ingrid Espelid er en klassiker, og finnes i mange norske hjem. Ellers er alle tingene i bruk ukentlig. 
Hvis du ikke har en potetmoser, skal du gå ut å kjøpe deg en snarest! Potetmos i pose er babymat, og knapt nok det!
Ha en god høstferie, mulig det kommer et blogginnlegg fra Tyrkia, men vil ikke love noe. 

1 kommentar:

  1. Må dere ha en flott ferie, nyte sol og varme, hygge dere på oppdagelsesturer i deres nye nabolag og ha det fint sammen i ferien. Leserskaren gleder seg til referat og forhåpentligvis noen bilder fra deres paradis :-) God tur fra KathrieR

    SvarSlett