tirsdag 25. oktober 2011

Jeg serverer nye babyquiltbilder


God tirsdag til deg som titter innom! 
Morsomt å se at det er lesere fra mange land, som er innom bloggen min hver eneste dag.
Her i Oslo er det skikkelig grått, og det er mildt i været.
Hvordan er det der du holder til?




Jeg er veldig fornøyd med farge- og motivvalg, til babyquilten. 
Nå er jeg godt i gang med å applikere de morsomme motivene som skal bli lommer på teppet .
Til settet hører det også med to puter, må nok sy de også.
Det er med stor spenning jeg venter på å bli bestemor. 
Tenk på all den glede og moro, vi vil få være med på. 
- Og så mye søtt og nusselig vi kan handle til den lille tulla.  



Apropos handling, på handlelisten min i dag, står deg blant annet pistasjenøtter, appelsiner og kokesjokolade. Jeg bare må bake biscotti!
Klarte ikke å bestemme meg, for om det skulle bli med eller uten sjokolade, så jeg lager like godt begge variantene. Kjempegode til en kopp te eller kaffe.
Kanskje du vil ha en oppskrift?

Nå må jeg gi meg for i dag, nyt dagen!

2 kommentarer:

  1. Denne babyen tror jeg kommer til å bli en meget velkledd og nusselig frøken eller herremann . Både mor og bestemor er langt over gjennomsnittet flinke med nål og tråd så det er ikke tøyet det skal stå på ihvertfall. Som ett svar på ditt spørsmål kan jeg melde at for øyeblikket lyner, tordner og sprutregner det her jeg er , men kan kanskje ikke klage når jeg er i tropene og forøvrig sammen med min kjære på en forsinket honeymoon :-) God onsdag hilsen KathrineR

    SvarSlett
  2. Det teppet gleder vi oss til å henge på veggen i et nyoppusset babyrom i januar!!
    -S

    SvarSlett