fredag 10. oktober 2014

Øvelse gjør mester

 

God fredag godtfolk!
Deilig at det er helg, ikke sant?
Vi koser oss med at arkitektstudenten er hjemme i Oslo noen dager. Må benytte den anledningen, og har invitert til familieselskap på søndag, for å feire jentene som hadde bursdag i september og oktober. 


Med mitt skulderlange hår prøver jeg av og til å sette det litt opp. Det blir ofte mye prøving og feiling, og som regel ender jeg opp med en hestehale. I og for seg greit nok det, men det er jo ikke så veldig spennende.
I går forsøkte jeg å følge tutorialen til The small things blog.
Måtte prøve to ganger før jeg kunne si meg fornøyd med resultatet.


Får øve meg litt på håret til jentene mine, slik at jeg får fremgangsmåten mer inn i hendene.Det ligger forøvrig mange fine do it your self videoer om hår og make-up ute på bloggen til Kate. Den er vel verdt et besøk!


Var ferdig tidlig på jobb i dag, og plukket blomster for å pynte litt opp i spisestua. Det ble en bukett i fine høstfarger, og det  måtte foreviges sammen med nyinnkjøpt toscakake.
Er det helg så er det helg, ferdig med den saken.
"Det havner vel på bloggen din dette her?", sa husbonden.  Tja, hvorfor ikke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar