mandag 27. oktober 2014

Lys i hverdagen



Våknet opplagt etter en fin helg!
Viste jeg hadde noe å glede meg til når jeg slo opp øynene dag.
Noe jeg jeg har hatt planer om å starte med lenge, og nå har jeg tid til å engasjere meg i det.
Sier ikke mer i dag, for jeg vil gjerne vise bilder - og da må jeg ha kommet litt i gang først.
Ble du nysgjerrig? Så bra, for da regner jeg med at du titter innom senere denne uken.


Hos meg blir det tent levende lys i stuen nesten hver eneste ettermiddag. Som oftest er det i salongen lysene blir tent. Det er der vi tar ettermiddagskaffen og det er der vi sitter og ser på tv og koser oss med venner og familie. 
Når jeg var i Sandefjord kjøpt jeg ett nytt duftlys, og det har jeg satt på spisestuebordet. Spisestuen vår er plassert midt i huset, så når jeg tenner lyset sprer duften seg rundt i hele huset. 


Det er lite blomster å plukke inn fra hagen, så denne helgen ble vasene fylt med høstløv og lysslynger. Brikkene i ull sydde jeg for flere år siden, men jeg syns de er like fine å pynte med fremdeles. De er som regel fremme om høsten, og luner godt i interiøret med sine varme farger. 


Nå skal jeg gå i gang med mitt nye prosjekt!
Glad jeg vet at jeg har gjennomført det med hell to ganger tidligere, selv om jeg ikke vil kalle meg erfaren på området. 
Nyt dagen og fyll den med glede!


1 kommentar:

  1. Jeg titter jo stadig innom jeg Hanne. Ble nyskjerrig kan du skjønne. Her i kveld er lysene tent flere steder. Vi blåser jo snart bort, men trygt og godt og varm inne. Og heldigvis ingen rasfare her. Har endelig fått laget et nytt blogginnlegg også.

    SvarSlett