fredag 24. oktober 2014

Nytt antrekk!


Kvinner og klær.
Det er noe spesielt med høst/ vintergarderoben.

Om sommeren kan man flørte med farger og tekstiler, mens den kaldere årstiden innbyr til varme og mer fornuftige klesplagg. Kunsten er å leke litt med tilbehør og finne enkle knep som gjør en bukse og strikkegenser til et feminint hverdagsantrekk.


Hvordan er det med deg, har du en favorittfarge som går igjen som basis i din garderobe?
På denne tiden av året er sort gjennomgangsfarge hos meg. Ikke veldig originalt, men det fungerer veldig fint.
Med sko, støveletter, vesker og yttertøy i sort, er det enkelt å komponere og sette sammen antrekk med det som ellers henger i skapet.
Jeg er glad i rosa, og mine nye sorte bukser med rosa mønster, gir meg i så måte full valuta for pengene.
Får aldri så lite curlingfølelse, men enkel sort genser og ensfarget skjerf og tilbehør, er med på å roe det hele ned. Var litt usikker på om capsen skulle bli med hjem, men i dag når jeg var på bytur i regnværet, var den både kul og praktisk


Jeg har vært på Sandefjordsbesøk hos moren min og sett musikalen Annie. Begge deler sto til forventningen. Riktig hyggelig har det vært!
Litt tid til shopping og impulsivt formiddagsmøte med venninne, gjorde dette til en skikkelig jentetur!
Neste gang jeg drar nedover, er for å bake julekaker hjemme hos min søster. Men før det er det mye annet som skal skje.

Ha en fin helg, så blogges vi til uken.


Ps! Klarte uheldigvis å slette kommentarene til alle mine  blogginnlegg siden februar. Tror ikke at det kan gjenopprettes. Men, fortsett å legge igjen en hilsen hvis du føler for det!

1 kommentar:

  1. Klærne ser lekre ut Hanne. Nå er jeg ikke rosa person, har ingen ting som går i rosa. Men du jeg elsker høstklær, og å ha farger som naturen om høsten. Rust , oker og jordfargene da. Blått har vært en favoritt i hele år i grunn. Mine investeringer denne høsten er tynne lammeullsgensere, en lyseblå og en i brunfarge.
    Det høres hyggelig ut å reise for å bake til jul, jeg har en bakedag eller to med mine to voksne døtre.

    SvarSlett