torsdag 18. september 2014

V-genser er tingen


Jeg elsker V-gensere!
I høst har jeg kjøpt tre gensere i 100% ull fra Zara.


Valget falt på grønn, lysgrå og sort farge. Den marineblå ble igjen i butikken, men jeg skulle gjerne hatt en i en varm rødfarge. Genserne er i en fin, tynn kvalitet, og er ikke for varme å bruke selv om sola skinner midt på dagen.


Jeg liker å bruke genseren rett inn på kroppen, men det er alltid lekkert med en skjortekrage inni en V-hals. For ikke å snakke om en liten blondetopp eller et kult skjerf. 
Med slike gensere i skapet, er det enkelt å kle seg og sette sammen et fint antrekk og variere med tilbehør alt etter humøret. 


Mitt humør er på topp for tiden! 
Dagene raser i vei med tid for jobb, familie, trening og ellers hva livet har å by på. 
I morgen er vi fire damer som skal ut å spise og se Billy Elliot, lørdag får vi overnattingsbesøk og på søndag drar vi på nytt til Hillside. Så neste blogginnlegg kommer fra sydligere himmelstrøk.

Nyt helgen! 
Lag noe godt å spise og kom deg ut i det fine høstværet. Fortell din hjertevenn hvor glad du er i nettopp ham eller henne!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar