fredag 5. september 2014

Brillekjedefin!

 
Fredag og ukeslutt!
Jeg har hatt masse på programmet, og dagene har bare fart av sted.
Det å skynde seg langsomt er litt av en kunst. Det er viktig å være tilstede i det man holder på med, og ikke hele tiden ha tankene på det som kommer etterpå.


Er du som meg og legger brillene dine fra deg overalt?
I sommer gikk jeg til innkjøp av brillekjeder, og gjett om jeg har brukt de masse.
Slutt på det å lete etter brillene, for når jeg ikke har dem på nesen, henger de i kjedet som jeg har rundt halsen. Smart, praktisk og litt snobbete, fint på en måte.

 
 
Kjedene var en sommerpresang til meg selv, og jeg endte opp med å kjøpe et med brune -og et med hvite perler. Jeg kan velge om jeg fester kjedet til brillestengene, eller om jeg vil bruke kjedet lukket og henge brillene i liten ring (kjedelåsen er en liten ring).
Titt på kjedene jeg har avbildet liggende sammen med brillene.
 

 
Det brune perlekjedet har jeg festet til brillestengene. Det hvite perlekjedet har jeg som et vanlig smykkekjede. Det går an å sjonglere med festene, slik at jeg kan velge om jeg vil bruke perlene som snor eller kjede. Det fulgte også med en litt større ring til å feste identitets/nøkkelkort for de som bruker slikt på jobb.
 
 
Litt sommer på terassen ennå. Deilig med en liten ettermiddagsstund med nesa mot sola.
God helg til alle!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar